2015 m. liepos 9 d., ketvirtadienis

Palanga'15

PENKTA DIENA

Eina sau kaip greitai bėga laikas.... Galėčiau teigti, kad Boltui (Usain Bolt) rastas priešininkas galintis jį aplenkti!
Atrodo atsikėliau, pašmirinėjau ir jau laikas miegoti. NESĄMONĖ
Pasigilinus į mano dieną pamatytumėt įvairesnės veiklos:
 valgiau, ploviau indus, susitvarkiau kambarį ir t.t.
Taip pat nederėtų pamiršti sporto. Šiandien ,,nusikaliau" netik darydama tą kalendorių, bet dar žaidžiau tenisą su tėčiu (o tai reiškia, kad po to nieko daryt nei galiu, nei noriu).
Reikėtų nepamiršti skaitymo, filmo, beje šnekant apie filmą...Gan įdomi istorija:
Turbūt visi žinot tuos minion'us? (jei ne, tai: a) gyvenot po akmeniu, b) esat tokio amžiaus kaip mano tėvai, c) jūsų pasiteisinimas) Tai va... Mano tėvai pirmą kart apie juos išgirdo stovėdami milžiniškoje Klaipėdos Akropolio kino teatro eilėje (blemba koks ilgas paaiškinimas). Ir pradėjo klausinėt kuo jie čia tokie populiarūs ir pan...Mes su sese sugalvojom jiems parodyti filmą ,,Despicable me".
Nepaisant to, kad mūsų ,,vietos" (dvigulė lova) buvo kiek (čia labai švelniai tariant) ankštokos ir mes nuo karščio virėm, lyg kokioj sriuboj daržovės *nerealus paaiškinimas* tėvų ,,verdiktas" buvo teigiamas, na bent aš taip manau :).
Aiii... šiandien nuėjau į ,,Basankę" * neskubėkit teisti, aš tenorėjau šaldyto jogurto, kurio galima tik ten gauti* eidama per ta ,,sardinių" gatvę mačiau daug žmonių *daaa*, bet nei vieno paprastai besišypsančio...Taip buvo daug žvengiančių ir taip toliau ir panašiai, bet nei vienos nuoširdžios šypsenos...........*daugtaškiai skirti susimąstyti*

Pastebėjimai:

Šitų: ** manija, skliaustai, jums AMEN.
Daug kabučių................

Japonų kalba:

1 ic(t)i (Aš klausiau sesės kaip ji girdi, mes nesutarėm,,,, jums spręsti.)
2 ny
3 sam
4 jo cu no
5 go

Iki kito karto :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą