2015 m. liepos 26 d., sekmadienis

Palanga'15 uždarymas

Prieš keletą dienų grįžau į savo namus, o jau dabar pasiilgau ilgų dienų prie ošiančios jūros...
Žodžiu, kad visko nepamirščiau reikia užsirašyti. :)
Ką nuveikiau prie jūros:

  1. išsimaudžiau jūroje net keturis kartus (o tai gan daug).
  2. Dažnai rašiau blogą.
  3. Perskaičiau knygą.
  4. Pasivažinėjau dviračiu (kartą nuvažiavau apie dvidešimt kilometrų!).
  5. Buvau anglų kalbos stovykloj.
  6. Susiradau naujų draugų.
  7. Susitikau su senai matytais draugais.
  8. Įdegiau.
  9. Buvau kino teatre ,,Naglis". Pažiūrėjau: Troliai mumiai Rivjeroje, Mažieji Padaužos, Svetima šalis, Šokantys arabai.
  10. Kelis kartus nuvažiavau į Klaipėdą.
  11. Buvau Nidoje ir Juodkrantėje.
  12. Įvykdžiau ,,challenge'a" savaitė be telefono ir kompiuterio.
  13. Sakyčiau ,,gerai" pasportavau.
  14. Puikiai valgiau :) (I mean really good, man).
  15. Pažaidžiau tenisą.
  16. Pažaidžiau paplūdimio tenisą.
  17. Prisivalgiau ledų.
  18. Pabuvau ,,karramboj".
  19. Nusipirkau kelis drabužius.
  20. Paskutinę dieną netyčia anksti atsikėliau ir pabėgiojus šokau į jūrą. buvo NEREALU.
  21. Buvau koncerte.
  22. Buvau atrakcionuose ir galiu drąsiai sakyti, kad aukštasis ,,BOOSTER" yra nerealus!
  23. Pailsėjau.
  24. Prisidariau nuotraukų.
  25. Pritaginau ant Palangos tilto. (Jei kas rasit jo pabaigoje ant kuoliuko parašyta: UGNĖ VALDO, žinokit, kad ten mano darbas ;).
  26. Kiekvieną dieną daaaaaaug vaikščiojau, nueidavau nuo 8 iki 20 km. ;)
  27. Išsimiegojau.
  28. Puikiai praleidau laiką.
  29. Stebėjau saulėlydį.
Tai va.. gal kam buvo nuobodu, o gal kas nors pasisėmė idėjų ką veikti Palangoj ir ne tik ;)

Japonų kalba:

海Umi jūra

au revoir (prancūziškai)




2 komentarai:

  1. Gera vasara. ;)
    Apsilankyk: http://elijoska.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiu :)
    P.S. labai gražios ir kokybiškos nuotraukos tavo bloge :)

    AtsakytiPanaikinti