2015 m. liepos 10 d., penktadienis

Palanga'15

ŠEŠTA DIENA
Aš nesuprantu kiek gali lyti... Tokiom dienom nieko ir nesinori daryti. Pasidarai aptingęs, aktodo, kad nieko nebenori, prarandi motyvaciją ir užgriūna dar kalnas problemų...
Žodžiu šiandien buvo valgio ir nesąmonių diena...
Ryte atsikėliau gal vėlai (10) ir rytą pradėjau kažkaip apsnūdus (oras oras ir dar kartą oras).
Vėliau tupėjau namie akis suleidusi į kompiuterio ekramą, per pietus tėvai mane išsitempė į GERIAUSIĄ (mano nuomone) Palangos restoranėlį. Iš pradžių gali pasirodyti, kad ten brangoka, bet jei pataikai ,,ant" dienos pietų puikiai prisivalgai nuo sriubos kuri tekainuoja 90 ct. o jos skonis neišpasakytas. Na, bet aš sau leidau pasimėgauti burgeriu (vegetarišku). Jis buvo toks galingas, kad nesugebėjau jo apžioti... Teko pjaustyti lyg kokiai inteligentei...
Žodžiu to neišpasakyto burgerio užteko aštuntos valandos (taigi burgeriukas mano skrandį užkimšo net aštuonioms valandoms). Vakare su mama nuėjome prie jūros, pakeliui nusipirkau vienų iš savo mėgstamiausių Beatos Nicholson ledų (verta paragauti, ypač žinant, kad jie yra gan sveiki). Juokingiausia buvo, kad kai paprašiau dviejų rutuliukų ledų į vafliuką man davė du vafliukus po vieną rutuliuką. Kai paklausiau ar negalima į vieną įdėti gavau griežtą NE.  Tai jei aš gerai supratau jei aš užsisakysiu keturis rutuliukus ledų, negalėsių jų paimti į rankas, nes keturi vafliukai netilps, o dar geriau, jei prašyčiau indelyje tai net dviejų rutuliukų negalėčiau ,,panešti". NESUPRANTU.
Dar vėliau vakare (prieš keias valandas) su sese užsisakėm picą ir žiūrėjom filmą: Spy. Iš tikrųjų tikėjausi juokingesnio ir įdomesnio siužeto, pica irgi neskani, bet ai.. tokia diena....
O dar sako, kad negalima kaltinti oro...




MANO KURYBA


Japonų kalba: 

 6 oku
7 even
8 hači
9 kiou

10 ti(o)u

Psatebėjimai: 

Nepaminėjau, kad sportavau (wow kaip įdomu)

Iki greito :)

restoranėlis: https://www.facebook.com/apetitpalanga







6 komentarai:

  1. Nu labai patiko man tavo įrašas - toks linksmas, įdomus ir fainas (reikėtų įdėti į kabutes :D) :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Pakėlė nuotaiką šis įrašas ;D

    http://sparnuotasiela.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti