2015 m. liepos 10 d., penktadienis

Palanga'15

SEPTINTA DIENA

Man jau bloga nuo tos savęs graužaties...... Paaiškinsiu:
Žodžiu pastaruoju metu (apie dvi savaites) man kažkas negerai su pilvu, turiu omeny tik pavalgau kažką ne tokio gero ir prasideda orkestrai. Tai va kaip ir stengiausi valgyt sveikai, bet vos tik paragauju kažko, jau žinomo kaip ne labai gero tada nebegaliu sustoti. Nieko nepadarysi, toks charakteris. Viskas arba nieko. Grįžtant prie graužaties, vakar ir šiandien NUSIĖDŽIAU visokių nesąmonių, esmė, kad daugumos iš jų net nemėgstu.... pvz.: popkornai, aš jų suvalgiau begalę, užkimšau skrandį, jis nedirba, o aš tų prakeiktųjų net nemėgstu!
Taigi šiandien oficialiai atsisakau:

  • Popkornų.
  • Ferrero Rocher saldainių (aš juos dievinų, bet dabar man taaaip bloga, kad nebežiūrėsiu į juos ilgai!).
  • Bandelių (Jėzus Kristus kaip nesinori net įsivaizduoti jų lendant man į gerklę).
  • Ir šlykštaus maisto maišymo, tik dabar daėjo man toks vaizdelis: jei paimtumėm dubenį ir į jį sudėtume viską, ką šeip per dieną suvalgome, tada dar pamaišytumėm ir palaikytumėm šiltai pusę dienos. Vaizdelis būtų panašus į ,tirštą žemių, sliekų, žolių ir dar galybės visokio velnio, darželinuko pagamintą pyragą. (blemba bandžiau surasti paveiksliuką su purvo pyragu, bet google vaizduose parašius: mud cake, grass cake ir pan. Išmetė galybę gražių šokoladinių ir su žaliu glajumi tortų.....). Iškart nebesinori į pilvą dėti bet ko...
IŠSILIEJAU :)
Tai va šiandien vėl diena panaši į kažkokį nesąmonių muziejų. Visą dieną ėdžiau, kaip jau, turbūt, spėjot suprast :D O dabar grįžau iš kino (taip taip Palanga turi kino teatrą su žiauuuriai patogiom kėdėm/krėslais) Svetima šalis. Nu nesąmonių nesąmonė, kodėl tie prodiuseriai ir režisieriai nemoka normalių ir aiškių pabaigų padaryti? Atrodo na va geras filmas, gražūs vaizdai, puikūs aktoriai, o pabaiga tokia kokios tu nori..... ne taip negalima! 

Pastebėjimai: 

šiandien išsiliejau kaip tas beprotiškas pliaupiantis lietus. Manau, kad tie debesys labai ilgą laiką slėpė savo visas ,,mintis", bet dabar tai jų jausmai liejas per kraštus (tikrąja to žodžio prasme).

Japonų kalba:

感性 Kansei jausmai

Ciao!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą