2015 m. liepos 6 d., pirmadienis

Palanga'15

TREČIA DIENA

Pagaliau planas ryte pasportuoti suveikė! Tik nereikia gėlių, nes ne viskas buvo kaip planuota.
Žodžiu tik atvažiavom į paplūdimį pradėjo pliaupti didžiuliais (centimetro skersmens) lašais.
Taigi pasportavom tiek kiek truko nuvažiuoti nuo namų iki paplūdimio ir atgal.
Nuplovusi visą smėlį, kuris  kažkaip sugebėjo patekti ir į ausis, pavalgiau sočius ir SVEIKUS (matyt, todėl, kad ruošė mama) pusryčius.
Dieną nutarėm važiuoti į Klaipėdą, nes kaip žinoma (arba nelabai) Pajūryje visą dieną lijo.
Klaipėdos akropolyje pusvalandį prastovėjom (gerai... mama prastovėjo) kino teatro eilėje, nes šiuo metu visas pasaulis tik ir veržiasi pamatyti pimpačkiukus, pakalikus, minion'us, ar tiesiog geltonus padarus....
Žodžiu iki filmo turėjom porą valandų, tad pavaikščiojom po prekybos ir pramogų sostinę kurioje dabar didžiulis išpardavimas. Nors niekur perkrautos galybės žmonių nepajutau... keista....
Taip ir pavaikščiojau dvi valandas sekiodama paskui sesę (man nepatinka žodis sesuo, kažkaip per daug pompastiška), bet išsirinkau ir pati keletą dalykėlių.
Filmas - San Andreas labai patiko, būtinai rekomenduoju! viskas, veiksmas, meilė, efektai, vaizdai, aktoriai, puikiai suderinti.
Vakare grįžom namo, su dviračiais apvažinėjom nuošalesnę Palangos pusę ir pavakarieniavom.
Kaip greitai prabėgo ši diena....

Pastebėjimai:

Vėl galybė skliaustų, bet ką aš galiu padaryti, neišmanau šalutinių sakinių skyrybos..........(turbūt vėl nusišnekėjau...)

Japonų kalba:

私は14歳です Watashi wa 14-saidesu man yra 14 metų
ką netyčia išsiaiškinau:

prie skaičiaus japonų kalboje pridedami ,,kažkas" aš nežinau kas tai :D, bet žodžiu taip:

1-9 pridedama - nendesu, pvz: 7 - nendesu.
10-99 pridedama - saidesu, pvz: 77 - saidesu
100 - 999 pridedama - neda, pvz: 777- neda.

Iki rytojaus, Ugnė

P.S. Kadangi visą savaitę Palangoje žadamas nekoks oras nusprendžiau susirasti ką sportuoti namuose, bet man taip būną, kad aš vis pamirštu ar kažkaip pritingiu, pritrūksta motyvacijos tad nusprendžiau padaryti puslapį/skiltį sportui ir sveikam maistui. (puslapį rasite prie kitų puslapių mano tinklaraštyje. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą