2014 m. rugpjūčio 24 d., sekmadienis

Mokyklinės prekės...

Kadangi neseniai buvau apsipirkti mokyklai, nusprendžiau parodyti ką įsigijau (o įsigijau tikrai nemažai, nes dvejus metus beveik nieko nesipirkau mokyklai), atradau kelis tikrai įdomius dalykėlius, tad siūlau pasižiūrėti, gal surasit ką naudingo ir jums :)

1.

Sąsiuviniai! Šiemet nusprendžiau naudoti storus sąsiuvinius, kad jų taip dažnai nereikėtų keisti ir viskas, kad būtų kartu. Tiksliesiems mokslams, ar tokiems dalykams kur reikia formulių, paaiškinimų, naudoju ,,Sąsiuvinį pagalbininką". Man ypač patiko matematikos, ant jo viršelių vidinės pusės yra labai aiškios formulės ir pan., taip pat yra kišenė kur galima įsidėti liniuotes, matlankius ir pan.


2.

Aš visada iškarto nusiperku abejas pratybų dalis, nes kai jau reikia antros viskas būna išpirkta ir tenka ieškoti visuose knygynuose ar šviestis kopijas iš draugų.


3.

Paprasti pieštukai - juos pirkau kartu supakuotus, visi jie yra skirtingo kietumo. Pagrindiniai reikmenys mokyklai: Drožtukas, trintukas, liniuotė ir skriestuvas (jį aš naudoju retai :)).




4.

Mano atmintis yra regimoji, todėl dažnai svarią informaciją aš pabraukiu žymekliu, nes taip iškart lengviau ją pamatyti ieškant, ar kai kartojiesi įsiminti. Man labai patiko idėja: dviejų spalvų žymekliai viename ,, indelyje", taip penale susitaupo labai daug vietos! Kartais naudoju ir gelinius spalvotus rašiklius, et jie labai greitai išsinaudoja, et šį kartą nusipirkau jų visą rinkinį, mane jie labai patraukė :))


5.

Parkeriai: aš labai mėgstu juodą spalvą, bet ne visuomet mokykloje leidžia ja rašyti, todėl visada nešiojuosi ir mėlynos spalvos tušinuką, o klaidoms taisyti ir korektorių :)

6.

Kai ieškojau tušinukų, parkerių atradau kelis labai įdomius jų variantus:
1. Tušinukas su trintuku, jau senai apie juos žinojau, pati turėjau, bet jo trintukas buvo labai minkštas ir nieko netrynė, o šis yra labai geras, tikiuosi korektoriaus dažnai nereikės :)
2. Spalvą keičiantis tušinukas, labai praverčia jei nesinešioji penalo ir turi tik rašiklį, galima rašyti mėlyna, juoda spalvomis, taip pat yra rožinė - paraukimams.
3. Tušinukas ir markeris viename, man labai patiko ši idėja sutaupanti vietą :)

7.

Keli dailei reikalingi dalykėliai, ar tik pas mane vieną klasiokai visada prašo paskolinti popieriaus?????

8.

Gali pasakyti, kad atradau stebuklą! Tas lipalas su žaliu dangteliu yra kažkas nepaprasto, jis viską suklijuoja tiesiog tobulai! ,,lipūčką" (taip aš vadinu tą gumą) aš naudoju kur tik galiu, man vis prireikia kažką priklijuoti prie sienų ar dar kur nors...(o kad matytumėt mano sieną apklijuota viskuo ką tik galima rasti :D.

9.

Kiekvienais metais aš nusiperku didelį sąsiuvinį užsirašyti, pakeverzoti, išplėšti ar dar kam panaudoti, metų gale jis būna pilnas arba iš jo nieko nelikę :D, lipnius lapelius, aš naudoju gan dažnai, ypač kai žūtbūt  reikia kažką prisiminti, tada prisiklijuoju prie durų ir garantuotai nepamirštu :), arba kai reikia atlikti kokį darbą, ar tiesiog užsirašau naujai išmoktą žodį, žodžiu naudoju kam tik reikia :)

10.

Tvarkaraščiai, aplankalai, nieko įdomaus..., bet taip pat nusipirkau ir ,,pagalbininkus" lipdukus, juos galėsiu prisiklijuoti kur nors, kad ir prie paprasto sąsiuvinio, nes visi žinome (aš tikiuosi, kad visi), jog tie sąsiuviniai pagalbininkai kainuoja žyyyymiai brangiau, nei paprasti sąsiuviniai.

11.

Penktoje klasėje aš turėjau knygelę kurioje susirašydavau namų darus i panašius dalykus, bet po to šį reikalą apleidau, šias metais pabandysiu vėl :), kita užrašų knygutė (rožinė) tai mano kalendorius, ten susirašau ką veiksiu kiekvieną dieną ir pan.

12.

Aš turiu kelis sąsiuvinius (pvz.: muzikos)

Kurios naudoju, kelis metus ir jie žinoma nusidėvi, tad nusprendžiau juos atgyvinti apklijuodama lipniomis juostelėmis, manau atrodo tikrai originaliai :)


13.

Na ir paskutinis mano pirkinys: Kuprinė!!! Nežinau ar aš ją naudosiu kaip mokykline (nors ji labai patvari ir talpi), bet žinau kad ji man tarnaus kiekvieną kartą kai eisiu į miestą ar šiaip laisvalaikiu (aš nelabai mėgstu rankines, tai kuprinė kaip tik :).


Ačiū, kad skaitėt, Ugnė


P.S. apie ką norėtumėt kito įrašo?
P.S.P.S. Jei norit kažko paklausti mano ask.fm: ask.fm/ugnebuaviciute

7 komentarai: