2014 m. rugpjūčio 25 d., pirmadienis

Mano diena (rytas)

Jau kelias naktis niekaip negaliu gerai, patogiai išsimiegoti....O šįryt atsikėliau šeštą valandą ryto pažadinta gaidžio (kaimynai neseniai nusprendė savo gražų kiemą paversti vištide...)
Na, bet šia diena tikrai nesiskundžiu, spėjau nuveikti tikrai labai daug: Visą valandą (man tai laaabai daug) skaičiau, o ką daugiau veikti kai visi miega? Vėliau išsiropščiau iš lovos ir padariau mankštą, ji kažkaip tapo įpročiu, nes jei nepratempiu viso kūno esu sustingusi. Nusipraususi pavalgiau pusryčius (tortiliją su tepamu sūriu ir salota, Kažkas panašaus į karštą sumuštinį) ir įsijungiau TV, bet kaip visada į jį nebežiūrėjau, nes dėmesį nukreipė you tube, prisižiūrėjusi video pakilau, susitvarkiau kambarį, susidėjau sąsiuvinius ir nuklijavau mokyklinių prekių etiketes, užsirašiau ant pratybų vardą (nenoriu, kad atsitiktų taip, kaip praeitais metais kai nebuvau užsirašiusi pavardės ir bibliotekininkė nerado mano knygos ir aš turėjau pirkti naują), tada nebesuradau veiklos tai nusprendžiau susitvarkyti spintą, atskyriau vasarinius drabužius, išėmiau šiltesnius, nežinau kaip jums, bet man jau šaltą ir po namus vaikštau su storomis kojinėmis ir ilgomis minkštomis kelnėmis, o kambarį šildau šildytuvu...
Susitvarkius nuveikiau šį bei tą ir vėl užsinorėjau valgyti, galvojau išsikepti pyragą, bet beveik nebuvo produktų tačiau sesė pasiūlė idėją: avižinių dribsnių blynus su bananais, viskas ką dėjau buvo: apie stiklinė avižinių dribsnių (sumaltų, geriausia su kavamale), sojų pienas (galima dėti paprastą, aš tiesiog nenaudoju karvės pieno) ir pusė banano. Tereikia viską sumaišyti iki vientisos masės ir kepti įkaitintoje keptuvėje.Tikrai sotūs ir skanūs blynai!
Kiek visko spėjau nuveikti, nors dabar tik 12:40, manau užsitarnavau savo mėgstamos veiklos: filmų žiūrėjimo, tad lekiu šiltai įsitaisyti ir mėgautis filmo peržiūra :)

IKI greito, Ugnė
P.S. žinau, kad įrašas bevertis,  bet aš norėjau kažką parašyti :)

1 komentaras:

  1. Anksti kelsis, daug nuveiksi. Tokia patarle yra. Gerai, šaunuolė:)
    ________________
    http://rytmeciorasa.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti