2014 m. birželio 24 d., antradienis

prisistatymas :)

Labas,

aš Ugnė esu iš vilniaus, man 13 metų. Gimiau rugsėjo 17-ą dieną, tad keturioliktasis gimtadienis ne už kalnų :) gyvenu keturių asmenų šeimoje, turiu metais ir aštuoniais mėnesiais jaunesnią sesę. ( daugiau apie mane apačioje :)

Kodėl nusprenžiau sukurti šį blogą ir pavadinti VANILĖ VANILĖ?

 Iš tikrūjų niekada nemaniau, kad norėčiau ir galėčiau rašyti, bet prieš keletą dienų kai su šeima keliavome po prancūziją tėvai paklausė ar prisimenu kokiuose miesteliuose buvau prieš savaitę. (prancūzijoje buvome dvi savaites) ir aš tiksliai negalėjau atsakyti, tiesiog užmiršau! Tada mama pasiūlė  rasišyti blogą, man tikrai nebūtų į galvą šovusi tokia mintis, bet ji ištiesų pasirodė įdomi.
Tikrai neturiu patirties rašyme, bet manau, kad man tai pravers ir aš tobulėsiu, galėsiu atskleisti save, o GAL ir kiti žmonės čia atras kažką jiems patinkančio :)

Pavadinimas:

Pastaruoju metu aš esu ,,apsėsta" vanilės kvapo! Jei kažka užuodžiu kvepiant vanile būtinai turiu nusipirkti ar bent prisiuostyti iki negalėjimo. Tai štai iš šios manijos ir gimė pavadinimas!

Keli faktai apie mane:

1. Dievinu sportą!
2. Esu vegetarė taip pat nevartoju kiaušinių ir karvės pieno.
3. Dievinu makaronus!
4. Esu rudaplaukė ir rudaakė.
5. Nemėgstu krepšinio (kokia gi tu lietuvė....).
6. Žaidžiu tenisą.
7. Lankau meninę gimnastiką.
8. Esu turėjusi daugiau traumų nei betkuris iš mano pažįstamų žmonių xd.
9. Daug kam esu pernelyg linksmas žmogus. 
10. Esu klaustrofobikė (bijau užzarų ir mažų patalpų) 

Apie ką rašysiu:

Manau, kad rašysiu apie mane dominančius dalykus:
 keliones, 
savio gyvenimą, 
pastebėjimus,
tai kas mane džiugina,
kuom aš norėčiau pasidalinti su kitais :)

                                                                                                                              ačiū, kad skaitėte,                                                                                                                                      iki susitikimų :)


7 komentarai: