2015 m. rugsėjo 5 d., šeštadienis

Eikite į oro jogą

<mano įspūdžiai> <mano nuomonė> <REIKIA IŠBANDYTI>

Oro joga - tai jogos užsiėmimas naudojant šilkines juostas.

Nieko geriau ir nesugalvosi. Buvau vos viename užsiėmime, o dabar negaliu sulaukti kitų.
Neslėpsiu, tikrai nebuvo lengva kaboti žemyn galva ar išsilaikyti skorpiono pozoje, bet potyris neišpasakytas. Treniruotę veda labai linksma ir rūpestinga trenerė, ji viską tiksliai parodo ir padeda.
Oro jogą gali daryti bet kokio amžiaus ir fizinių galimybių žmonės. Kaip trenerė sakė: ,,Pas mane buvo atėjusios ir visiškos medinukės, bet po kelių mėnesių jų kūnas pasidarė kur kas lankstesnis".
Užsiėmime buvau su mama tad man tikrai kur kas geriau sekėsi, bet aš nuoširdžiai nustebau, kad manoji mamytė sugebėjo viską atlikti.

Man labai patiko, kad kiekvienam yra skiriamas didelis dėmesys, pratimai puikiai dera, o tu pati jauti kaip išsitempia, atsipalaiduoja tavo kūnas.
Po treniruotės jaučiausi tikrai nemažai padirbėjusi, bet labai atsipalaidavusi ir laiminga. Taip pat man patiko, kad studijoje kurioje buvau yra atskira grupė paauglėms nuo keturiolikos metų (bet gali eiti ir šiek tiek jaunesnės), tad visokių tetų ten nėra :)



štia tas skorpionas

tai yra žymiai lengviau nei įsivaizduojat

trenerė :)

Jei dar nesugalvojai ką lankyti šiais metais, ar negali atsipalaiduoti, o gal visiškai nemėgsti sportuoti, o gal netgi nori lankstesnio kūno definitely rekomenduoju nueiti į oro jogos treniruotę :)

Studija kurioje buvau (ir tikrai ten eisiu): http://www.studija365.lt/apie-mus/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą